فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی هوشمندسازی می شود

0 0

به گزارش خبرگزاری مهر، «عیسی زارع‌پور» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم.

وی تاکید کرد: من از ابتدای مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: می‌دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی‌دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.

زارع‌پور تاکید کرد: در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک و فعال و متحول شود و خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد.

وی یادآور شد: سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمندسازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.

زارع‌پور گفت: هرگز یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم انجام شود چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.

منبع مهرنیوز
از طريق اخبارهاب
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.